piątek, 11 lipca 2014

Inspiracja modowa - Kylie Jenner

Witajcie!
Więc pierwszy taki "ogólny"post będzie o modzie, a w szczególności o jednej z moich inspiracji modowych. 
Pierwszą z nich jest oczywiście Kylie Jenner, którą kocham w takich "zwykłych, prostych" wydaniach: 
Jak widzicie są to stylizacje proste, a bardzo fajne i potrafią przyciągnąć uwagę :) 
Ciuchy w których często można zauważyć Kylie: 
Są to zwykłe szorty z wysokim stanem. Można trafić na takie w lumpeksie i przerobić! Jeżeli masz pecha i nie możesz znaleźć ich w lumpeksie polecam zajrzeć do sklepu Bershka, znajdziesz tam piękne szorty z wysokim stanem za 69,90zł w teraźniejszej kolekcji:) (sama kupowałam)
Tak zwany "Crop Top" w paski. Ja osobiście szukając go natchnęłam się na dużo na allegro i w lumpeksie również. W sklepach nie spotkałam się, ale jestem pewna, że są w zagranicznych. Topshop, new look etc. 
Skóra, którą Kylie lubi nosić i akurat jej skóra jest ze sklepu "Nasty gal", a w sklepach w PL widziałam przecudną w Bershka (najlepszy sklep:)) 
Koszula flanelowa - możecie znaleźć ją w sklepach takich jak New Yorker, House, Cropp 
I fajnie zawiązywać ją sobie jak zrobiła to Kylie na zdjęciu na samej górze :)
Buty, które często Kylie nosi są ze sklepu Office. Ja podobne kiedyś widziałam w CCC, ale to już ze starszej kolekcji. 
Oczywiście spodnie z dziurami, które robią teraz furrorę i znajdziesz je w wielu sklepach. Ja znalazłam w H&M, Reserved i Bershka. A jeżeli uważasz, że są za drogie - idź do lumpeksu, kup jakieś zwykłe spodnie, mogą być nawet trochę szersze i zrób dziury :)) Na internecie jest dużo instrukcji na ten temat. 
Koszulka jest z topshopu, a o spodenkach już wspominałam :)) 
No i kurtka dżinsowa oczywiście też z Bershka (nawet obrazek pobrany ze strony internetowej)

Mam nadzieję, że spodobał Wam się post i również wielbicie styl Kylie jak ja :)) 
Do następnego postu! Xx 
I macie parę stylizacji Kylie :) 

2 komentarze: